søndag 7. juni 2009

JADAPÅ VEI


når en har vert syk som meg dukker det alltid opp uforut sette ting.som vondt i hodet det er noe forbanka drit, vis en plan legge noe. må en alltid ha med et men,vis jeg får vondt i hode. det gjør saken litt mer tungvindt. som i dag hadde jegplanlagt å sykle inn i nord trøndelag, våkna med vondt i hode selvfølgelig. hodeverken kjem av den oprasjonen jeg hadde. så jeg sykla, men det er ikke noe behaglig. dette er ikke ment som noe sutring. men det er noe jekla drit.
at det er sånn. jeg leste her påblogge at noen komenterte jakka mi, den grønne, det er ei jib jakke kalt jacket in a bag. militær jakke veier 270 gram og er svært go, vis en fryse er er den bare utrulig go. så takk kåre larsen at du fore slo den jakka, uten den hadde jeg fryse mye. jakka kan kjøpes på milttrade.no koster femten hundre. på henda bruke r jeg hansker, vis regn gore tex vind votter...bilde. same leir

2 kommentarer:

  1. Hei til alle der som følger Arne på blogge.
    Les oppfordringen fra Hesnes 5. juni. Den står ved lag!!Arne har så mye å tenke på som skal klaffe hver dag,og vi kan ikke la han trø sørover med bekymringer om at han kanskje må spise reinlav på Dovre!!
    Kontonr. står på startsiden.

    SvarSlett
  2. Hei sår i rumpa mot sør!

    En jakke fra militæret
    skal man ikke kimse av.
    Den er god i ruskeværet
    som kommer fra fjell og hav.

    Men snart vil den ikke
    mere være til nytte!
    For da vil du bare kikke
    på et lettkledd bytte!

    Så skynn deg langsomt
    mot det blide sør.
    For selv om det er ensomt
    så vil ingenting bli som før!

    Ha en fortsatt uforglemmelig tur!
    Selv om du både er sår,øm og sur
    i rumpe,legger og lår!
    Så har du lært mye norsk kultur,
    særlig om krigens åpne sår!

    Hilsen sår i rumpa mot nord!

    SvarSlett