fredag 19. juni 2009

FIKK EN LITEN AH OPPLEVELSE I DAG E ER I GOFORM


trur e aldr vert så go form merker det spesielt i bakkene. sykkla mellom hønefoss å hokksund i d35ag rv. 35 det er en dritt vei,himla mye trafikk.rett før, jeg dror på tur. var jeg i et interju i nrk om å bli med lars monsen å gå over nordkalotten.sprenge grenser heter programet. kun for funksjonshemede. jeg ble ikkje med, kansje for frisk, di ska gå 500km på en mnd. tenk litr den turen, det er himla langt å gå, ligge å bo itelt, dei må gå mellom 16 og 17 km hver dag. og der er det mange som får seg en aha opplevelse,om ha dei har gitt seg ut på. skal dei klare det ,må dei vere sta å ha en stor porsjon vilje styrke. dei handikappede som klare turen står d respekt av. sykler til kongs berg i morra, gjett hvem jeg skal møte?

4 kommentarer:

  1. Hei Arne !
    Jeg tipper torill dukker opp

    vant jeg de første 1000,- Jeg går vidre!
    Håper du får en fin kveld og natt med din kjære!
    DET HAR DU FORTJENT !!!!!!
    EN VÆR FORSIKTIG SÅ DU IKKE GÅR TOM I INSPURTEN

    SvarSlett
  2. Hei fetter Arne
    Du står virklig på. Hørte du hadde ringt onkel Egil.Du får presse hantilå sykle siste etappen med deg. Han har jo alltid skrytt av å være så sprek, så nå får han bevise:) Kos deg med kona di i kveld, det har du ærlig fortjent.

    Lene

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det er godt du er i god form Arne. Nå, nå nærmer du deg virkelig målet! Du har bevist, når du går over mål på Lindesnes, at turen Monsen skal ha over Nordkalottene blir for "småtur" å regne i forhold til det du har gjennomført. Det hadde sikkert vært moro for deg å delta på den turen også, men....en tur av gangen. Du må ikke glemme at du har snakket om Birkebeinerrittet også!!
    God tur videre!

    SvarSlett
  4. Mil etter mil etter mil.
    Det er langt å trå.
    Men nå er det ikke lenger tvil.
    Dette vil veien gå.

    Mange tvilte på at dette ville gå
    men din stahet har vært ukuelig!!!
    Og denne bragd vil i mange så
    en tro om at ingenting er umulig!!!

    Hilsen Fjellfanten

    SvarSlett