torsdag 4. juni 2009

FØRSTE DAG I SYKKELBUKSE uten longes


r jegvar på tide å få kledd av seg litt.dere lure sikkert litt på, om jeg synes dette er langt,og om hvordan motivasjonen min er. treng vel ikkje sei aat det er laangt.her for et par dager siden, var jeg helt på gråten,igenting gikk min vei.men med go hjelp av åse å erling på mølla verksted,en go pratså nå er det morro å sykle igjen.kansje dere og burde å ta en sykkel tur, nyte naturen,se ting som dere ikkje ville sett når du kjøre bil........ bilde ei bade strand i saltdalen

3 kommentarer:

  1. Det er godt at du har fått litt godver. Stå på. Gler meg til å sjå deg på Dovre

    SvarSlett
  2. Hei Arne !
    Skulle bare mangle vis du ikke gått tom på den lange turen! Hvet det bor en liten supermann i deg, men at han er der 24 timer i døgnet i flere uker det er for mye sikkert for han også!
    Ha en fin tur nedover, og at du får deg det været du måtte ønske deg ved dagens etapper fremover TRÅKK PÅ!

    SvarSlett
  3. Hei - igjen!
    Nå har vi akkuratt sittet i kantinen, hele gjengen, og snakket om deg! Vi er alle sammen veldig stolte av deg, og den utrolige prestasjonen du har lagt ut på. Du vil finne oss på Lindesnes når tiden er der.Da står "heiagjengen" på Mølla klar med vimpler og Norske flagg. Frolendingen har stadig innlegg om deg, som de henter på dine bloggsider, så hele Froland følger deg!
    God tur videre Arne og husk: Helse og sikkerhet først!!
    Møllagjengen

    SvarSlett