mandag 15. juni 2009

I DAG VAR E SLITEN KROPPEN HELT TOM


jeg ko ikke ut av senga en gang bar sov har stort sett sove i heile dag. når ein våkne at kroppen er tom er det ikkje, lett å se positivt på ting. da ringer e erling på mølla og cato. hiledervem er cato min lille veileder ,trener. han er med nånår jeg går på ski,sykler. jeg trenger nå to biletter til birken nå i august. handikapp klasse, og vanlig ER DET NOEN SOM KAN SKAFFE DET, e å cato har planen klar mi vil sykle birken.noen spør meg hvor har det vert finest å sykle. ein av dei fineste plassene var i nordtrøndelag. fra snåsa til via stod til steinkjer. finnmark hadde flott å vill natur.

6 kommentarer:

  1. På ein dag som dette trenger du litt oppmuntring. Jeg er imponert over hvor langt du har kommet. Nå er det jo bare snart "et hopp og et lakk" til du er fremme. Jeg gleder meg:)

    Søskenbarn Lene

    SvarSlett
  2. HEI ARNE!!Du er rå!Ligger å kviler ut etter mange,mange mil,FORTJENT!Du har kanskje mere styrke enn du aner,det er nemlig ikke alle som orker å tenke på billetter til neste "race"når de er midt i sitt livs mest krevende utfordring!!Vi,og mange med oss,beundrer dine prestasjoner!Stå på!Tenk på følelsen av å trille inn i mål på Lindesnes!Vi er der da!!
    Åse og Erling.

    SvarSlett
  3. Du Arne, du Arne,
    du è ikkje go!!
    Men to erfarne
    sykelister er VI 2!
    Nå drømmer du om sykkelløp
    fra Rena til Lillehammer.
    Jeg i armen meg kløp
    i både ben og arm(m)er!!!!
    Men du er jo en evig optimist,
    så alt vil gå bra til sist!

    Hilsen din bedre halvdel!!!!

    SvarSlett
  4. Hei Arne
    Nå tar jeg en tur på fysobehandling og trenning , så kjører jeg opp på hytta å finner frem grillen. Finner frem ei pølse og en burger, mer får du ikke vil ikke sitte med skylla at du ikke kom deg vidre HE
    Jeg gleder meg til å prate med deg.
    Du får plinge på når du nærmer deg
    Ha en fin dag TRÅ PÅ!

    SvarSlett
  5. Liten endring av forrige innlegg:

    Du Arne, du Arne,
    du é ikkje go!!!
    Vi har blitt efarene
    sykkelister vi 2!
    Men nå drømmer du om sykkelløp
    fra Rena til Lillehammer.
    Jeg i armen meg kløp
    for dette er utenfor normale rammer!!!!
    Men du er jo en evig optimist
    og staere enn noen jeg kjenner!
    Så det vil gå bra til sist
    og vi vil alltid forbli venner.

    God tur videre mot sør!

    Mvh din bedre halvdel!!!!!!!

    SvarSlett
  6. Det er helt utrolig å se hvor langt du har kommet!
    Stå på og god tur videre :-)

    Klem
    Jorunn

    SvarSlett