mandag 25. mai 2009

litt tung dag


det starta med 40 km mot vind,å det er tungt,så jeg kom ikke så langt jeg skulle. sliten å sulten, jeg eter jo mat under veis. men i dag blei det ikke så mye mat. det regna.da er det punkt 1. holde meg tørr å varm,passe på at venstre hand er varm,greit å ha ei nogelunde varm hand, vi snakke om den lamme handa.vis den lamme handa , blir kald.er den egentlig bare til pynt. det var dagen leksjon sitter her å tenker jeg venrter på mørket, åå det blir jo ikke mørkt,jeg våkkner gry tidlig, alle som kjenne meg vet at det er svært sjelden ,jeg våkner tidig,uansett om jeg våkne tidlig. kommer jeg ikke noe fortere i gang.jaja i morra sykler jeg mot bardu, kan og sykle opp tamok dalen kommer da ut på skjold,så til bardu.men denne vein er 40 km lenger. det blir nok e6 ...

5 kommentarer:

  1. Hei Arne.
    Ja , du var jo ikke den som våknet først da vi var på Sunnås heller. Hadde ikke vært for Maja hadde du sovet enda. Håper været snart blir bedre. Stå på.
    Roy

    SvarSlett
  2. God kveld til deg!
    Du er tøff og du har vært ute i hardt vær før, så stå på.Du er en skikkkelig viking!!Vi er stolt av deg!
    Målet kommer nærmere for hvert tråkk! Men pass på helsa, den skal du ha resten av livet.
    Åse og Erling.

    SvarSlett
  3. Det er i motgang man vokser
    på livets landevei!
    Den som ei prøver
    kommer ingen vei!
    Motstand har blitt din bane
    og pågangsmot er blitt din vane!
    Må du finne roen på din vei
    og ta lærdommen med deg!

    Mvh Cato

    SvarSlett
  4. Hei Arne
    Du nærmer deg setermoen skjønner jeg:) Litt dårlig vær stopper deg ikke. Vi følger med deg fra Oslo hver dag. Du er en liten tøffing...men det fikk vi jo allerede erfare da du var sjef over meg og Olav+ kjerra og pyttefjell.

    Mange klemmer fra Lene og Kåre

    SvarSlett
  5. Hei Arne
    Hyggelig å bli kjent med deg og kunne hjelpe deg litt på veien. Det ble jo noen ekstra dager her i forhold til det du hadde tenkt deg. Men heldigvis fikk vi både sykkelen i orden og ordna med medisin. Kommer til å følge med deg på bloggen din. Håper du får en fin tur videre.
    Hilsen Lina på Nordreisa ASVO

    SvarSlett